Via Mijn Clickdreams kan je abonnementen inzien en opzeggen.

  • Ga naar “Mijn abonnementen”
  • Klik op de button “Opzeggen” om een abonnement op te zeggen
Hoe kan ik een abonnement opzeggen?
  • Vervolgens kom je in een scherm met een overzicht van het op te zeggen abonnement
Hoe kan ik een abonnement opzeggen?
  • Voor alle abonnementen geldt een opzegtermijn van 1 maand. Het systeem houdt hier automatisch rekening mee.
  • Indien je een abonnement opzegt waar bijbehorende abonnementen behoren, zullen deze automatisch mee opgezegd worden.
  • Graag vernemen we ook een reden van je opzegging
  • Klik hierna op “Opzegging aanvragen” button om de geselecteerde abonnementen op te zeggen
  • Je ontvangt automatisch een e-mail naar het bij je klantgegevens geregistreerd e-mail adres (zie “Mijn gegevens”).
  • Je dient de opzegging te bevestigen via de link in de verstuurde e-mail
Hoe kan ik een abonnement opzeggen?
  • Indien je op de link in de mail geklikt hebt, is de opzegging bevestigd en definitief
Hoe kan ik een abonnement opzeggen?
  • De opgezegde abonnementen zullen op de vermelde einddatum worden beeindigd.
  • Je ontvangt per e-mail een bevestiging van de definitieve opzegging
  • Let op: Indien je de opzegging niet binnen 7 dagen via de link in de verstuurde e-mail bevestigd, vervalt de opzegging. De abonnementen zijn dan niet opgezegd! Je dient de opzegging in dat geval weer opnieuw aan te vragen via bovenvermelde stappen.